Najczęściej zadawane pytania

W tym dziale odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania naszych klientów.
Aby w pełni skorzystać z zabiegu masażu zapoznaj się z nimi przed pierwszą wizytą.

 

1. Czy masaż jest dla mnie?

Zachęcamy do przeczytania artykułu Dlaczego warto korzystać z masażu, jeżeli jesteś osobą, która troszczy się o swoje zdrowie i dobre samopoczucie, masaż na pewno jest dla Ciebie!


2. W jaki sposób mogę zarezerwować wizytę?

Wizytę najlepiej zarezerwować telefonicznie pod nr telefonu 731 960 393, co najmniej dzień przed planowanym przybyciem. Można także napisać wiadomość e-mail na: info@mauloa.pl lub wysłać nam wiadomość na Facebooku jednak prosimy używać tych form rezerwacji z większym wyprzedzeniem.


3. Chcę zarezerwować wizytę, ale nikt nie odbiera. Co mam zrobić?

Jeżeli nie odbieramy telefonu oznacza to, że właśnie w tym momencie trwa zabieg. Oddzwonimy do Ciebie najszybciej jak to będzie możliwe. Możesz również zostawić nam wiadomość sms lub napisać e-maila, na pewno odpowiemy!


4. Jak przygotować się na masaż?

Poniższe wskazówki nie są sztywnymi zasadami, ale pozwolą Ci w pełni cieszyć się z masażu a nam ułatwią pracę:

Przyjdź co najmniej 10 minut wcześniej przed ustaloną godziną. Ten czas wystarczy by odpowiedzieć na nasze pytania dotyczące Twojego stanu zdrowia, skorzystać z toalety i spokojnie przygotować się do zabiegu, który rozpocznie się o czasie. Jeżeli przybędziesz punktualnie, następny klient nie będzie musiał czekać na swój masaż.

Przyjdź w wygodnym, luźnym stroju (oraz obuwiu). Skóra po masażu jest naoliwiona, dlatego nie polecamy ubierać wyjściowych i odświętnych ubrań.

Zrezygnuj w tym dniu z dużej ilości biżuterii, którą przed masażem trzeba będzie zdjąć.

Jeżeli masz długie włosy weź ze sobą coś by je spiąć/związać.

Całkowicie wycisz telefon komórkowy (nawet wibracje są w stanie zakłócić Twój relaks, lub osoby, która ma masaż przed Tobą).

Unikaj spożywania obfitych posiłków na godzinę przed masażem.


5. Czy muszę brać ze sobą ręcznik?

Nie, każdemu klientowi zapewniamy czyste ręczniki, oraz bieliznę jednorazową do zabiegów, które wymagają jej ubrania.


6. Czy masować mnie będzie mężczyzna czy kobieta?

Kobieta. W naszym gabinecie są dwie masażystki :)


7. Czy informować masażystkę o przebytych urazach i chorobach?

Koniecznie! Na początku wizyty przeprowadzimy z Tobą wywiad w którym zapytamy o przebyte choroby, urazy, operacje oraz Twój aktualny stan zdrowia – pamiętaj, że masaż jest zabiegiem leczniczym i te informacje są niezbędne dla masażysty. W przypadku poważniejszych stanów chorobowych, zapytaj lekarza czy masaż jest u Ciebie wskazany.


8. Czy masaż boli?

Masaż może być na granicy bólu (odczuwany jako tzw „dobry ból”) jednak nie powinien boleć a tym bardziej nie powinien powodować siniaków, które są objawem mechanicznego uszkodzenia tkanek.


9. Czy mogę rozmawiać z masażystką podczas masażu?

Jeśli chcesz o coś zapytać, pytaj śmiało. Jeśli jest Ci za zimno/za ciepło, potrzebujesz iść do toalety – powiedz o tym. Jeśli nie odpowiada Ci muzyka lub jej głośność, chciałbyś/chciałabyś aby masażystka używała więcej lub mniej siły – również nie krępuj się o tym powiedzieć. Ta sesja jest dla Ciebie. Nie przegadaj jednak z masażystką całego masażu, to jest czas dla Ciebie aby pobyć ze sobą i zauważyć co dzieje się w Twoim ciele.


10. Czy jest możliwość skorzystania na miejscu z prysznica przed/po masażu?

Jeszcze nie, ale przewidujemy taką możliwość w najbliższym czasie.


11. Jak zachować się po masażu?

Masaż kończy się w chwili gdy masażystka Cię o tym poinformuje lub gdy wyciszy muzykę i wyjdzie z pomieszczenia (dotyczy to masaży całościowych). Kiedy masaż dobiegnie końca nie zrywaj się od razu tylko poleż jeszcze chwilę na stole. Kiedy będziesz gotowy/gotowa, przewróć się na prawy bok, usiądź i dopiero wstań. Zapobiegnie to ewentualnym zawrotom głowy.


12. Jak często powinienem/powinnam korzystać z masażu?

Nie ma określonej częstotliwości z jaką powinno korzystać się z masażu. Jeśli możesz przyjść na masaż raz w miesiącu – świetnie! Raz w tygodniu – jeszcze lepiej! To dotyczy oczywiście osób, które korzystają z masażu profilaktycznie. Jeżeli przychodzisz do nas z jakimś problemem, ilość i częstotliwość zabiegów uzgadniamy indywidualnie w oparciu o wywiad i diagnozę.


13. Czy jest możliwość płatności kartą?

Na tę chwilę nie ma jeszcze takiej możliwości, ale w pobliżu gabinetu znajduje się bankomat.


14. Co w wypadku gdy muszę przełożyć/odwołać wizytę?

Postaraj powiadomić nas o tym najpóźniej dzień przed umówioną wizytą. Jeśli będzie to nagła sytuacja, powiadom nas telefonicznie.


15. Kiedy nie można korzystać z masażu?

Zachęcamy się do zapoznania się z listą przeciwwskazań do masażu – PRZECIWWSKAZANIA DO MASAŻU


16. Czy jest możliwość masażu dwóch osób w tym samym czasie?

Tak, prosimy jednak takie wizyty rezerwować z kilkudniowym wyprzedzeniem.


17. Czy jest możliwość zakupu karnetu na masaże?

Tak. Proponujemy 6 masaży w cenie 5 masaży lub 10 masaży w cenie 8 masaży.


18. Czy mogę kupić masaż komuś na prezent?

Tak, można zakupić u nas zaproszenia w ozdobnych kopertach. Przejdź na stronę PREZENT


19. Czy aktualnie są jakieś promocje?

Bardzo możliwe :) Zapraszamy do działu AKTUALNE PROMOCJE


20. Chciałbym/abym otrzymywać informacje o aktualnych promocjach oraz otrzymywać newsletter z poradami dotyczącymi zdrowego trybu życia. Co muszę zrobić?

Zostaw nam swój e-mail i otrzymuj cotygodniowe „Listy w butelce” czyli inspiracje dla ciała i ducha :) Możesz to zrobić TUTAJ


21. Czy posiadacie stronę na Facebooku?

Tak – POLUB NAS NA FACEBOOKU


22. W jakich godzinach czynny jest gabinet?

Gabinet jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 21:00. Możliwe również wizyty w niektóre soboty, pytaj telefonicznie 731 960 393.


23. Czy jak przyjadę samochodem będę mieć gdzie zaparkować?

Tak, przed gabinetem dostępne są miejsca do parkowania.


24. Czy wykonujecie masaż erotyczny?

Nie. Podczas masażu części intymne są zakryte i nie są objęte masażem.

 

Jeżeli nie znalazłeś/aś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, napisz do nas na
info@mauloa.pl
lub zadzwoń pod nr 731 960 393 a my rozwiejemy Twoje wątpliwości.

ZOBACZ OFERTĘ | ZOBACZ CENNIK